tisdag 18 maj 2010

Malin, sluta lyssna på min spotify. Den är bara för very important persons. :) Fast sen så vet jag att jag har sjukt roliga låtar på den listan. Så jag kan förstå dig.

Sitter och väntar på att tiden skall gå snabbare så att jag kan ta mig in till Oslo city och hälsa på Alexias jobb. Vi får väl se om hon sköter sig.
Igår ville jag skrika heja norge till alla som hade folkdräkter på sig men det fick jag icke. Men va fan, jag är turist i det här landet varför skulle jag då inte få göra det?

Åker hem till Sverige ikväll, först så ska jag väl spendera tid med Alexia. Ser fram emot en pizza med Pinqu och återigen jobba. Och är det någon som har saknat mig i maj så lär ni sakna mig ännu mer i juni för jag har 6 dagars av ledighet hela den här månaden. Men som alltid så ses vi väl i dimman.

Från mig till er, hoppas att ni firade Norges nationaldag fin fint.

1 kommentar: