lördag 22 maj 2010

Idag myglade jag mig igenom jobbpasset som en äkta myglare. Hann till och med glassa ute i solen och tog beställningar. Haha, man har kraften att övertala. Puppy eyes?! Eller så var Sandra sjukt snäll mot mig. Tack i allafall.

Inte så mycket ansträngning idag. Det jobbigaste för dagen var att gå upp ur sängen och beslutet att gå hela vägen hem från jobbet. Men sjukt go väder ute så det var bara att börja gå.

Nu laddar jag lite inför Champions league finalen.
Och nästa vecka börjar en ny stängningsvecka. Så inget slir idag för imorgon skall jag hjälpa översittarna i huset att montera grejer i köket som vi håller på att renovera.
Det känns bra att bara ta det lugnt för en gångs skull.

Nu går jag in i min stängningsvecka mode.
Som Karin skrev "ha en fin stängningsvecka, habibi. Nu korkar jag upp." innan hon åkte till turklandet.

Så nu säger jag att jag korkar upp för fotboll.

3 kommentarer:

  1. Övertalning?? he he...krävs mer än lite tjat för att övertala mig, vi kan nog säga att jag bara var sjukt snäll tihi....man får ge och ta liksom ;-) De som är på mitt skift måste ju ha lite VIP treatment då och då... =D

    SvaraRadera
  2. haha rätt sandra. :) då förväntar jag mig hot:en varje gång det är soligt ute. :D :D :D

    SvaraRadera
  3. Du kan få hotta idag...det regnar muhahahhaa

    SvaraRadera