onsdag 19 maj 2010

Det är sol ute och därmed sitter jag på balkongen. Saknar Oslo lite faktiskt, mycket fin stad. Språket är sisådär och priset på saker och ting är sjukt höga men det är en trevlig stad.

Lyssnar på gammal musik i väntan på att Vasstand skall vakna så att vi kan ta en glass och catcha up om händelser som har hänt i vårat liv. Får väl förmodligen träffa hennes häst som hon har fått.

Har kommit fram till att jag ger bort de finaste låtarna till olika personer så det blir sjukt svårt att inte tänka på någonting när en gammal låt kommer upp.

På tal om min spotify lista... jag trycker på nästa för att ge er inblick över vad den kan innehålla. :D
Spelas just nu:
Nelly feat Kelly Rowland - Dilemma
Generation Dj - California Dreamin'
Wyclef Jean - Wish you were here
Slagsmålsklubben - Sponsored by destiny
Radiohead - Creep
The Monkees - I'm a believer
Jay Z feat Alicia Keys - Empire state of mind
The Cure - Boy's dont cry

Hahaha, kanske är därför jag kan gå runt och vara en levande radio på dagarna.
Bra spellista.

1 kommentar:

  1. Radiohead- Creep är ju en av de grymmaste sångerna i hela världen! =D

    SvaraRadera