söndag 23 maj 2010

Bloggar mig igenom till framgång.
Nu fick jag precis en deja vu känsla. Jag tror att jag skrev den meningen för ungefär 4 år sedan någon annanstans.


Det har varit en lång dag idag. Plockat bort i stort sett hela köket och skruvat loss så många skruvar och hyllor att jag knappt känner av mina fingrar längre. Så min lediga dag idag var allt annat än ledig. Och imorgon står jag där igen... stängningsvecka!

Min lugna kväll igår styrdes upp med bravur. Hannah ringde och ville dricka så vi åkte runt halva Trollhättan för att till slut få vodka. Satt på våran altan och drack, snackade skit och pratade om livet. Och det hjälpte ju att det var så varmt, satt med shorts hela natten.
Senare på kvällen kom Malin förbi också och joinade. Eller så kom hon förbi för att käka mammas mat bara? haha!
Satt ute till fyra och då var det ljust ute igen. Så kvällen/natten var lyckad. :)
Haha kom på att jag har världeeeens finaste kort på Malin från inatt där hon äter popcorn. Frågan är om jag vågar lägga ut den? Hahaha! Pinqu, pinqu, pinqu.


OCH VARFÖR KOLLAR JAG PÅ A CINDERELLA STORY?
hit me hard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar