torsdag 17 juni 2010

Hunnit med mycket de senaste veckorna. Tiden går så snabbt att man nästan vill att det ska gå i slow motion.

Personalfesten hade vi i tisdags och den var ganska lyckad men sjukt jobbigt att hålla koll på 70 pers. En börda som lyftes bort från mig när tävlingarna var slut. Var omringad av kanske 6o personer men ändå så var det någonting som fattades. Jag får vänta... som vanligt.

Har fått lite långledig då jag tog ledigt? Haha! Men i helgen så blir det nätter och nästa vecka är det stängningsvecka. Snart kommer stängingsvecka mode in... tills dess så ska jag hem till Sebbe och spela lite Rock Band och ta en öl och filosofera om livet. :)


Jag avslutar med din text.

Here's the day you hoped would never come.
Don't feed me violence, just run with me trough rows of speeding cars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar